Pages

Mar 14, 2010

Mak Aku

harini aktiviti penoh. smlm g rumah kak noriah.. yg kelakarnya.. mak aku dah get rady nk balik kampung.. abg iparku dah panaskan enjin keta nak balik.. last minute.. buleh dia x nak balik.. nk ikut aku balik plak... tak kisah lah... aku pun tak tau aper dia marah sangat smpi merajuk terus nk balik kampung... yg aku tahu,.. mak aku masih marah pada abang iparku yang bernambah cawangan lain. mak anggap BIL aku tu tak hormat kat dia sbb dia ada di rumah.. my BIL g nikah seolah2 tiada apa yang berlaku... inilah lelaki.. aku sedar kakak aku ada kekurangan diri..mungkin juga sbb dah hampir meniti usia 50an. Tapi dia perlu fikir.. anak2 masih memerlukan bimbingan dan perhatian. Aku tak kisah ekcelly kalo dia terlalu mampu untuk berkahwin lain.. ini tidak.. dia seolah2 lupa bahawa dia pernah susah.. dulu siapa yang tolong.. mase nk bisnes dulu.. sapa yang bagi modal?.. kakak aku jugak.. lastly modal entah kemana.. bisness entah kemana.... agaknye itu kesan dr menipu isteri. kerja yang dilakukan tidak berkat. tidak seperti dulu.. dulu tiap kali job mendatang.. dia sukses..rezeki mencurah2.. mase tu lah dia ambil kesempatan keatas kebaikkan kakakku dan kepercayaan kakak ku... emmm dulu tiap2 mlm balik lmbat. alasan ada keje outstation... rupanya dia dah pun ada rumah lain.. emm biarlah mereka dgn masalah mereka.dah dewasa.. pandai lah diorang selesaikan....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.