Pages

Mar 17, 2010

muqrish lagi

Sudah beberapa hari aku x buka blog. x bkesempatan..plan nk g holiday. akhirnya tertangguh kerana cuti aku x lulus.waaaaa....tapi takper lah huby da janji ada kelapangan dia bawa ku bercuti jugak... myb ada hikmahnye.. nak jadi crite.. hari sabtu muqrish demam teruk smpi cirit birit... kesian dia 3 hari dah cam gitu.. sedih tgk dia lembik jew.. apa boleh aku buat.. mujur dia tak liat makan ubat... bagi jew.. dia mkn sendiri... anak ibu..tp doc kata dlm tempoh 3 hari dia akan baik dgn sendiri.... mlm ni nmpak dia semakin sihat. dah tak muntah n berak lagi.. t.hari tadi buat aku risau je. mak crite dia ngadu sakit perut ngan abahnye smpi guling2.. mak aku plak mengelabah takot apa2 jadi.. lepas abg sapu ubat.. terus jew berterabur atas lantai..then lepas tu.. mak kata takde lagi berak2.. cuma muntah sket2.... aku balik kerja tadi.. terus dia minta nasi dan air sirap.. makan mcm orang kebulur tp aku x berani nk bg banyak takot muntah lagi... yg kesiannye.. mkn xde la banyak. aku risau sbb b4 dis.. paling tidak b4 tido dia akan minum 2 botol susu.. tapi harini mak kata dia cuma minta susu pagi tadi je. ptg mak offer dia jwb x nak.. smpi la dia tido.. tanpa minum air/susu.. siannye..harap2 anak ibu cepat sembuh.. nnti buleh kita g jenjalan k.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.