Pages

Jun 19, 2010

New Face..New Attitude..

Agak lama aku x update Blog.. bukan agak.. mmg lama giler...sibuk ngan bende2 lain...Aku rasa lately aku byk ketinggalan beberapa perkara. sibuk dgn jadual bizz.. pening ngan anak aku yg semakin nakal. hb bz.. so tanggungjawab menguruskan anak n famili atas bahu aku sorang2.Byk perkara yg perlu dislesaikan.. Arggghhhh penat giler. Dengan berat badan aku yg semakin bertambah2 mcm di pam2.. aku pun tak tau selera makan aku menjadi2.. sbb itu juga aku hilang fokus.. RUGINYAAAAA..aku jadi down.. hilang keyakinan.. adusssss!!!!!!

But Now aku rasa aku perlu berubah. berubah lagi.... sejak bulan lepas lagi aku nak berubah... tak jadi2 jugak.. makin teruk ada... tapi kali ini MESTI!!!.. kalo tidak hidup aku semakin hanyut.. hanyut dgn khayalan aku sendiri..

Harini plak sure x tido dgn tempahan yang semakin banyak...hopefully aku dpt siapkan mengikut jadual... so takat ni dulu.. kena berenti nk menjait plak.. to continue esok..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.