Pages

Jun 19, 2010

Shipping From China

Alhamdulillah.. barang yg aku order dari tanah besar cina telah dibuat penghantaran. Jika tiada aral dan sekatan Kastam.. insyaallah akan sampai hari Isnin. Hopefully. Mulanya aku agak cuak untuk berurusan dengan pengilang dari China. Kebanyakkan orang berfikiran negatif. katanya banyak yang menipu. dan aku bernasib baik kali kerana urusan aku kali ini berjalan lancar. jika sebelum ini aku pernah membuat pembelian terus dari hongkong..juga tiada masalah. Dunia semakin canggih. segala urusan semakin mudah. tiada phone call. semua urusan menggunakan email semata2. Aku puji cara diorang berniaga. very effisyen. gud respon. diorang melayan jerk setiap soklan merepek aku..ini tracking brg aku... this trip.. bodo2 pun aku dpt untung 200%. Permintaan dah sedia ada. Hot item. tp kena la jual ikut harga pasaran. nnti orang kata aku potong jalan plak.. hehhehehehee

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.