Pages

Feb 25, 2011

Blog aku dah bersarang!!!!!!!!

arrgh... lama btol aku tak buka blog... bizi amat sangat walaupun byk perkara yg aku nak kongsi.. takpelah pelan2 kayuh aku tulis isu2 dan perkara2 lain.... mula2.. cheehhh macam nk buat kuih pulak..

cuma nak crite.. dah seminggu aku dah buat transformasi sikit2 pasal aku.. sbb aku fikir banyak perkara yang aku kena ubah. First step aku.. aku tukar taska muqrish. Now muqrish duduk kat taska dekat rumah kt taman bukit emas. so takde la aku pagi2 kelam kabut nk drive n uruskan muqrish. setiap mlm sebelum tido aku siapkan beg dia awal2. so besok seawal kol 3.30 pagi aku dah bangun untuk menjahit smpi kol 6pagi. bersiap utk diri sendiri je.. pastu kol 7.15 da btolak g keje at least smpi awal opis. Muqrish pagi diuruskan oleh abahnye. Abahnye yg ambil alik tugas aku. Nmpaknye ada perubahan pd abahnye. Now lebih byk tolak ansur. aku pun tak stress sgt. Urusan Muqrish now jadi tugas dia. Aku cuma in case kalo dia ada hal kt luar n lambat balik. If aku tak sempat jemur kain.. Mr asben tulun jemurkan.. alhamdulillah.. cuma memasak masih rutin harian aku. Muqrish pula dah rapat dgn abahnye.. dah x heran dah dgn aku.. sikit2 abah.. sikit2 abah.. kalo dulu mmg bkepit je dgn aku.. smpi nk buat keje pun x boleh...Byk perkara yg berubah.

Aktiviti menjahit aku spt biasa. Tempahan datang bertimpa2 tanpa diduga.. tak terlarat rasanya hingga sebahagiannya terpaksa aku sub kpd orang lain. Rezeki dari ALLAH, alhamdulillah.. syukur atas segala kurnia darinya.

Byk lagi perkara yang perlu diselesaikan...hopefully semuanya cantik dan terurus sehingga aku ke tempat lain..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.