Pages

Feb 25, 2011

TRANSFORM siri 2 - SKII vs CLINIQUE

Eemmmm nampaknye aku dah mulakan semula gaya hidup membuang duit... hehehehe.... sekian lama aku tak bela diri aku... so bende ni termasuk dalam senarai tindakan dan keperluan utk transformasi diri aku.. hehehehe...

Sejak aku ada anak.. aku mmg x smpat langsung nk bela diri.. aduiiii bizi amat sgt. nk mandi pun kalo boleh seminit je.. sementelah Mr Asben asik sibuk.. so aku sorang diri yg menguruskan rumah... tapi diri aku sendiri yg terabai.  Beli dan pakai mana yg sempat aku capai je kt Watson.. x sempat memilih apa2.. nk belek ke .. nk baca ingredian ke.. selagi muka aku tak naik jerawat selagi itulah aku bedal... bedak RM9.90 pun aku bedal kt muka sbb bedak MAC aku kena balun ngan Muqrish... waaaaaa......nk nangis rasanya bedah rege RM100++ hancur mcm tu jer..... Korang mesti tak percaya.. dalam sebulan rasanya ada la sekali dua aku tengok muka aku kt cermin... al kisah.. dah pree skrg ni aku mula la belek2 muka dll.... warrrrgggghhhhh rasa nk menjerit lagik sekali... huhuhuhuhu... teruknya muka aku..teruknya badan aku...garis2 halus mula kelihatan.. mata lebam.. x cukup tido......emm lepas tu mula la gelabah mencari product yg sesuai... belek punya belek.. surfing punya surfing... 2 jenama yg menarik perhatian aku... SKII dan Clinique....sebelum ni aku pakai GArnier Age set....

Akibat terpengaruh. ada duit lebih .. aku dah terbeli set SKII...
*** tadaaa.... ini dia SKII yg telah aku beli..... bila beli.. aku berkira2 balik...mmg nmpak ada perubahan walau baru seminggu.. tp about cost!!!!!......buat masa ni mmg le aku mampu n x trasa beban nk beli itu ini.. dan dpt membeli produk ni murah sket dr pasaran.but in case.. member yg dok jepun x buat bizz ni lagi.. bestbuy dah xde....ekonomi merundum.. macmmana?sayang pulak ratus2 habis mcm tu je..simpan beli emas lagi bagus...... lgpun member yg pakai set SK11, mukanya biasa2 je.. x beseri pun.masih hitam... lawa lagi muka aku.. hahahha....aku nk beli dan pakai bende yg boleh aku pakai smpi bila2.. xmo tukar2 lagi..... takpelah... pakai je la smpi habis... then lepas ni continue dgn bende ni plak.
... heheehe.. kalo hat ni sampi pencen pun aku mampu... wakakakkaa... takpelah clinique.. tunggu SKII abis dulu la ye.... baca feedback semua org kata ok.. tapi aku sedia maklum bahawa bende ni x semua orang sesuai.. so aku coba laahhhh dulu... my fren ada yg pakai tp muka menggelupas..( setahu aku mmg ada produk clinique yg khas utk penggelupasan kulit.)...

tapi hati ini masih berat kepada SKII... tp kenapa harus membazir duit ek... walhal aku bukannya ada masalah jerawat.. kadang2 kalos tress tu ada la sebiji dua timbul.. hehehhee. akan difikirkan lagi.. masih membuat "apa kata surveyyyy"...

alamak dah masuk time keje la... continue mlm nnti

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.