Pages

Feb 28, 2011

weekend yg sibuk

weekend yg sibuk....

bibik wekend aku x dpt dtg.... aduyai.. punyalah banyak kain yg aku simpan utk utk kerah sepenuhnya tenaga bibik on sunday.. rupanya dia balik kampung... waaaaa. nk nangis aku.. lastly hari sabtu pagi adalah hari membasuh aku... mujurlah hari panas terik... kering semua  5 kali mesin basuhan aku..... petang plak dpt la sket bermalas2... hehehehe pastu g sogo usha Clinique.... tp masyaallah... ramainye umat... hasilnya aku pulang dgn tgn kosong... huhuhuh

dalam perjalanan.. ini perbualan kami..
asben :  nk cari apa..
aku : nk g kaunter clinique..t
asben: watpe..
aku: nk tukar SKII ke Clinique....
Asben: Elok2 dah pakai SKII nk tukar clinique buat apa?...
aku : ( dlm hati berbunga2.. ada potensi minta set SKII botol besar ni.tp jwb lain..) ingat nk save cost.. manalah tau sket masa nnti ekonomi merundum mcm roket..duit yg ada simpan... (ceehhhhh.. baik kunun)
asben: pakai jelah... bila xde duit nnti br tukar yg ekonomi..
aku : so.. abg x kisah la duit yg abg bg tu ayg beli SKII
asben : pakai je la.. kalo x cukup top up sendiri lah..
aku : ( senyum je sepanjang jalan..hehehee patut le dia slalu sebut2 dia suka wife dia pakai lawa2..hahahhahaha )

so.. aku kekal le pakai SKII selagi aku mampu... hehehhe

hari plak.. terbangun lmbat..sbb x tido semalaman sbb potong kain.. kol 6.50pagi br tido... kol 9pagi dpt call kakak nk dtg pulak.. punya kelam kabut aku ngemas rumah.. smbil menjahit... adoi kelam kabut.. nk masak utk lunch lagi.. dah adat org bertandang. time lunch.. so sedialah lunch..pastu sembang2.. smpi kol 5pm... adooiii tudung blom siap.. customer nk amik harini.. bkejar..pulun jait... tup2 tuannya x jadi amik harini... huhuu frustnya...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.