Pages

Apr 1, 2011

PEMBUKA 2011

Harini hari ke 3 tahun 2011. Baru ada kesempatan untuk update blog... huhuuu bizi memanjang.. sibuk keje..sibuk tempahan.. sibuk urus rumah.. sibuk urus anak.. dan pali terbaru.. sibuk urus sikecil aku.. Atan. Anak kucing yg baru aku bela. Sambil dok lepak2.. terbaca satu rencana pasal kenaikan harga rumah.. huuhuh.. mmg gila kan?.. semua bende naik.. gaji jugak tak naik2.. Emm menarik jugak artikel neh... akhirnya sampai habis aku baca... apa yg diperkatakan mmg btol. harga rumah sekarang makin gila. tak munasabah dan x masuk akal. sekali fikir.. kaya jugak orang mesia ni.. selamba badak boleh beli rumah rege 500K... tapi apa yg aku fikir.. mesia sekarang seolah2 jadi macam negara yg kurang membangun. sebab... orang kaya makin kaya.. yg mskin makin miskin. yg sederhana macam aku entah bila nak jadi jutawan.. hahahhaa
Aku ni membaca rajin tapi bab menaip tu malas sket..hehhehe.. so rajin2 baca kat sini untuk kisah selanjutnya psl harga rumah ye...
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1203&pub=utusan_malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm&arc=hive

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.