Pages

Apr 30, 2011

KERJA GILA

sbnarnya aku x tau nk buat apa.. tp memandangkan harini dah hari akhir bulan april.. terpaksalah amik habiskan cuti petang aku.. huuuu...... nk balik rumah rasa awal sgt.. bosan asik menjait .. menjait.... so aku decide harini aku nk jln2 smbil jamu mata.. masuk sogo mmg niat nk g Bonia Sale..huuh... smpi sogo 2.45pm.. org masih mcm semut... addoooiii.. belek punya belek.. niat dihati cuma nk beli purse, purse bonia kesayangan aku dah rosak.  n sepasang kasut sahaja....alih2.. nah ini yg aku beli..
harini sahaja aku belanjakan over RM500..gila!!!
Haritu punyalah susah aku nk cari cari sepasang kasut.. ini smpi 3 pasang aku kaut.. mmg gile.. Aku mmg dah kalah harini.. tak dapat nk bendung tabiat lama.. aduuhh...otw balik . mula mengatur ayat2 maut. kalo2 kena marah ngan en Asben... huhhu.( tau takot )...smpi rumah.. mujur x kena marah..

OBSES NAFSU @ KEBETULAN
Aku pun tak sedar.. aku ni obsess kasut ke, ikut nafsu ke. apa.. pntang g kedai.. kedai kasut yg aku serbu dulu.. tiap2 bulan mesti beli sepasang..Dalam banyak2 koleksi kasut aku.. sejak dulu smpi kini.. baru aku perasan.. rupanya aku mula jadi Bonia,Sembonia dan CarloRino collector. Utk basahan aku lebih suka Crocodile huhuu perasan atau tidak...harini sahaja aku dah sebat 2 pasang.total yg masih boleh dipakai kini dah ada 8pasang.. huhuu hayyaik!!!!!nmpak gaya aku dah mula dengan tabiat lama.. harus diberhentikan sebelum parah!!

selak2 almari.. laaa byk jugak koleksi BUM.. ( bila la agaknya nama LV or Channel nk masuk gobok buruk aku neh... hahahahahhaaa ada hati!!! ) huhhu what everlah.. yg penting aku suka..dan aku selesa.. bagi aku.. aku jenis x kisah.. murah ke.. mahal ke.. yg penting cantik dimataku dan paling penting selesa..


KERETA
Alhamdulillah.. akhirnya aku berjaya buat full settlement my Kelisa yg sepatutnya habis byr lagi 4tahun.. tukar keta?????... oh TIDAKKK... kalo ikut nafsu mmg aku nk tukar Vios ( itu je yg aku mampu..) tp aku nk gunakan duit ansuran tu utk tmbah saving dan pendidikan muqrish.. aku mahukan yang terbaik untuk dia. Nak rehat dulu dan bela elok2 kelisa tu.. sayang pulak..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.