Pages

May 4, 2011

Oh My Nokia

Jiwa Kacau....perkhabaran yang tidak sihat aku terima....aku nk nangis dulu.. waaaaaaaaaaaa......... Dukacita dimaklumkan bahawa telefon puan tidak dpt diperbaiki kerana motherboard telah patah....huhuuuu.... apelah nasibku.. RM1600++ melayang begitu sahaja... kalo aku beli emas.. entah2 nilainya dah berapa sekarang.... belajar dari kesilapan... JANGAN BAGI ANAK MAIN PHONE ANDA!!.... sedis dan syahdu..apa boleh buat.nak marah pun benda dah jadi redha jelah....itulah hasilnya bila anak baling ke dinding my phone.. huhuhu..pengajaran untuk aku yg terlalu amik mudah semua perkara.takpe.. rosak... hilang .. beli baru..( macam la kaya sangat mcm tokey beras!!! ) .. kena sedebik benda mahal.. padan muka aku!!!pembaziran merata2.. huhuu..Muqrish mmg tak bagi aku ada duit lebih sket.. br nk tmbah saving.. ada aje benda baru yg kena beli.. huu.. tv rosak lah.. pintu rosaklah..kerusi patahlah ..phone rosaklah.. mcm2lah rosaknya..muqrish oh muqrish....

My Nokia masih bernyawa..tp tidak sempurna.. tidak boleh voice call.. hanya boleh sms.. internet dsb... huhu.. jawabnye kena guna 2 nomborlah.. 1 utk call, 1 untuk sms/internet dsb.....huhuhu.. Aku hanya mampu memandang  My Old Nokia tanpa seribu kata..( mmg tak terkata- kata...)



Tapi.. dalam masa yang sama.... kepala aku dah keluar tanduk!!!!... IPAD2...
Are you will be mine????.....


hua hua hua...dah tanya Mr Asben.. asben kata.. bg masa 2-3 hari.. di pertimbangkan??!!!....  tp pikir jugak... kalo rosak lagi..camne nk sorok.. benda besar gedabak neh..mesti muqrish jumpa cari.. lagi lah.. bende yg tak pernah dia lihat, menarik perhatiannya... emmmm... tunggu ajelah nanti.. aku pun cuak jugak kalo rosak lagi... melayang lagi $$$$$$$ akuuu...

atau cukup sekadar ini tepon nokia rege RM50.00 huhuu.. macam kakak aku.. sume anak lelaki.. hari2 berebut telepon..silap haribulan bergaduh.. tepon baling ke dinding.. huhu.. tiap2 bulan kena beli phone..sbb dah x larat.. pakai aje phone rege RM50.00 asalkan dpt buat call...huhuu

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.