Pages

May 27, 2011

New Collection??????

wahhh.. ini mmg gile... tapi hati tu kuat soh beli jugak... hahahahah jeng jeng...


My hobi..kumpul kasut diteruskan walaupun tak pakai.. hahahhaha tapi aku suka sgt kasut clark ni.. sekali pandang trus rembat.. xleh tangguh2...dah lama aku dok usha kasut clark.. memandangkan rege kat mesia boleh mencecah RM300.takde la ku nk beli.. sekadar menjeling je..tgk2 kat FB ada warga kita kat UK jual online.. skrg tgh offer.. tak pikir pjg trus beli... x srbr sgt neh....oppsss rege???... heheheh RM170 je tau. tak tau le aku kalo aku sendiri yg g sana.. mau sawan aku nyoping... huhuu... Tp mmg gile la aku nih.. bulan lepas da abes RM300 utk kasut shj.. pakainye tidak.. bulan ni beli lagi.. mujur RM170 je.. sepasang.. mujur aje lg sepasang xde size.. kalo tak.. jadi jugak RM369.. ikshhh... hantu btol!!!..

kalo ikutkan habit aku ni membazir..( sedar diri pun..) tp apa salahnye aku memuaskan hati aku dgn berbelanja setelah penat seharian dan bersengkang mata mencari duit. Ape lagi yg aku nak... aku dah ada kereta.. 2 bijik lagi walaupun dua2nya boleh dianggap besi buruk.... Rumah dah ada..walaupun buruk.. takpelah janji ada tempat berteduh.. anak.. suami..kerja tetap.. income sampingan ( hat ni la yg membolehkan aku soping soping dan soping....)

tak sabarnye tunggu kasut dr UK.. huhuh nk beli lagi sepasang utk basahan.. huhu

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.