Pages

May 27, 2011

New Gadget in collection

Finally.... aku dpat bende ni dalam budget aku... sukaaaaa sangat..so takde la tangan aku sampi naik kematu nk gunting kain... sekelip mata Zasssss.... dah siap potong 10 helai...

Inilah dia barangnye.. namanye Electric Cloth Cutter.. atau bahasa melayunye.. Pemotong Kain Elektrik.. Regenye takde la mahal sangat... RM350 jerk.. ini model paling kecik.. dan paling murah. beli kat JP Doshi @ PJ. Pernah tanya kat LSN cheras.. tapi rasanya rezeki aku tak pernah ada kat situ..asyik keluar kosong jer.. mahal siot.. pastu harga langsung xleh kurang... uncle doshi best.. servis tip top.. agaknye tu boleh kekal 56y in bizz...

Eh.. berbalik pada cutter tadi..diameter mata pisau adalah 2inc.. boleh potong kain setebal 12mm.. tebal jugak le...sebelum ni aku beli kat somebody jenis manual..macam ni
tapi aduhai..... selai kain pun blm tentu lepas... beli dah la mahal RM230 skali ngan mat ( pelapik ) pastu xleh pakai.. emm.. utk sedapkan hati...takpe lah still berguna utk keja art.. manalah tau kan...


bende ni semua amat berguna utk aku.. tq my hubby sbb tolong bayarkan...

1 comments:

Anonymous said...

Baru semalam saya tanya kat LSN pemotong yg paling ekonomi harga rm180 je 2x lg murah dari yg awak beli

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.