Pages

May 9, 2011

Muqrish Again

Muqrish oh muqrish... ibu br berbajet2 nk beli
Experia X10
dan rak/almari kasut. Koleksi ibu makin banyak.. mana mau simpan.. tgh usha mcm neh...

 <<( ni almari kasut dato' CT Nurhaliza.. bukan aku tau...)
<< ni plak cadangan almari kasut kt umah aku.. pinjam dr blog someone )


Tp br rancang nk beli almari kasut... ... aduyai.. semalam..8/5/11.. satu lagi almari baju aku jahanam... waaaaa... kena beli almari lagik.....ada ke patut tengah malam buta semua orang dah tido.. dia boleh bergayut mcm tarzan dlm almari. Pintu almari ditutup.. tiba2.. gedeganggg!!!!!!.......buka almari boleh pula dia tersengih2... rupanya baju2 aku habis dikirainya ke lantai...... nak rotan.. benda dah jadi.. sakit sia2 je.. lgpun dah 1.30pagi.. apa pula kata jiran. Itu bab almari...... minggu lepas.. rail langsir bilik tidur aku patah jugak... kes sama bergayut pada langsir.. .. dia dah la berat.... mujur sliding door juga rail kayu.. kalo tak.. dah lama ranap...hari2 bergayut..huhuhu... tak tau camne nk kontrol dia dari buat bende bukan2... 

Wekend ni tak kemana2... kepala aku masih sakit.. so tak dapat aku nk layan si cilik muqrish.. so abahnye lah yg jdi mangsa sepak terajangnye... dia nk bergurau.. tapi gurauannya kasar sangat. dipijak2.. telinga abahnye ditarik... bila abahnye lawan balik.. tau plak dia nangis.. tapi 5 min jerk... pastu ada peluang mmg teruk abahnye dikerjakan... huhuu.. lepas penat belasah abahnye.. tau pula minta air/susu.. pastu nyusu dok celah kelangkang abah... bila nk tido sbb kepenatan.. meniarap peluk perut abahnye yg mengandung 4bulan.. hahhahaahaaa... kelakar btol muqrish...

Satu yg aku perasan.. muqrish hanya boleh dok diam if dapat belek buku kereta. Hari ahad.. dia dah kurang membuli abahnye sbb dia dapat buku kereta.. berjam2 dia dok belek buku psl enjin2 kereta.. entah paham entah tidak... dah sepanjang hari ahad tu juga dia dok usung buku tu tidak boleh hilang dari pandangan dia...

One more.. if disuruh buat sesuatu spt suruh amik brg or simpan barang ditempat asal.. dia akan buat walaupun dia tengah leka dgn mainanannya.. tapiiii..... MEMBEBEL!!!!...( " apelah ibu ni sibuklah" ) dengan mulutnya yang moncong... hahahahhaa...

Muqrish adalah hiburan aku.. walaupun hari sabtu.. hidungku berparut sebab kena cakar dek muqrish..huhuhu tak dapat dibayangkan jika dunia ini tanpanya... hilang suami takpe.. jangan hilang muqrish.. huhuhu

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Aku adalah Aku and Powered by Blogger.